Medlemsfordeler

Nordic Choice Hotels er Nordens største hotellkjede og består av over 170 hoteller på over 100 destinasjoner i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Baltikum.

Nordic Choice består av kjedene: Comfort, Quality, Quality Resort, Clarion, Clarion Collection og Nordic Hotels & Resorts.

For deg som gjest betyr dette kort vei til nærmeste hotell og dermed stor valgfrihet.

Som medlem av Lungekreftforeningen får du 5 prosent på samtlige hoteller, og 10 prosent på Clarion Hotel Royal Christiania ved Oslo S.

For å kunne benytte denne avtalen må du benytte en kode. Koden vil dere få sammen med medlemskontingenten når vi sender den ut. Du kan også få den ved å henvende deg til oss på post@lungekreftforeningen.no.

Reservasjon av hotellrom online:
Gå inn på www.nordicchoicehotels.no. Opprett din egen bruker under «registrer deg», velg registrering av web-profil, fyll inn opplysninger det blir bedt om, klikk på fortsett. Under «legg til bedriftsavtale» setter du inn koden du har fått oppgitt på medlemsfakturaen (8 siffer), da kommer opp «lungekreftforeningen». Bekreft denne, og gå videre.

Reservasjon via telefon:
Ring vårt kundesenter på tlf. 23 10 80 00.

Husk å oppgi at du er medlem av lungekreftforeningen ved bestilling og innsjekk.