Heldagstur med buss lørdag 15. juni GRATIS for medlemmer / buss og lunch (ex drikke) For ikke-medlemmer / egenandel på kr. 400,-.

Vi har vært så heldige å få inn kontigentandeler og tilskudd som vi nå vil bruke til å gjøre noe kjekt for medlemmene våre, og hva er vel bedre og mer sosialt enn en felles busstur?!

Program: Vi starter fra Bergen kl.1030 v/hjørnet av Blomsterpaviljongen / Bergen storsenter (Bystasjonen). Videre til Voss for en liten benstrekk og en kaffetår, før turen går via Granvin til Øystese. Her blir det lunchbuffe på Hardanger Fjordhotell, før vi returnerer til Bergen via Kvamskogen.

Bindende påmelding innen 30. mai til: Bente Grindheim, mobil 908 31 859, bente.grindheim@haugnett.no

Beste hilsen Bente Grindheim, styreleder